Nagy utazás

Nagy utazás

Kemo 2.

2020. május 11. - MissPositive

Sziasztok!

A vérkép kontroll óta immáron túl vagyok a 2. kemon is. Május 8-án volt, azaz múlthéten pénteken. Előtte el kellett mennem COVID szűrésre. .. nagy levegő.... Egyszerűen brutális az a teszt. Tényleg van ember, aki simán kibírja, hogy a szeme fölött a homloka közepéig benyúljanak egy pálcával, amit meg is forgatnak ott??? :O Komolyan majdnem nagyobb aggodalmat és félelmet okoz, mint maga  kemo. Annyira gáz... 

Egyébként erre a kezelésre úgy érzem, testileg-lelkileg kellően felvértezve mentem. Aminek szerintem meg is lett az eredménye. Odaértem, és a szokásosan nagyon ügyes Andi nevű nővér ismét észrevétlenül megszúrt. 

Szépen jöttek sorban az ABVD gyógyszerei. Én folyamatosan koncentráltam, mikor kezd el forogni velem a világ. De érdekes módon nem kezdett, mert ez a kedves nővér valami extra hányingercsillapító koktélt adott be nekem. Nagyon hatásos volt és nagyon jó volt az előzőhöz képest.. De azért jó tudni, hogy idővel sajnos a gyógyszer győz.. A legutolsó és egyben legnagyobb adag cucc kb 1 órával hamarabb folyt le, mert nagyobb cseppszámmal ment. De bírtam..  Körülöttem mindenki 70+os volt, aludtak a Suprastintől.. 

Szóval túljutottam viszonylag normálisan ezen a kemon, ma hétfő este van, és kb délutánra szűnt meg úgy 85%-ban ez a borzasztó émelygés. Ha úgy vesszük 3 nap. Utálok tengeribeteg lenni.  

Összegezve az idáig eltelt időt és a tüneteket a következő a mérleg:

Javulás: elmúlt az összes B tünetem (már nincs lázas fájdalom és láz sincs, nincs bőrviszketés sem)

Észrevétel: kemo utáni első napon durva bőrpírral keltem. Az arcom felső részén kétoldalt, és a homlokom is rákvörös volt. Nem tudom miért, se vérnyomás, se cukor, se stressz.. semmi nem volt. Este meg mindkét alkarom zsibbadt. Pár óra után el is tűnt az érzés. 

Negatív: ma hajat mostam, és hát azt hiszem elkezdődött az, amitől az ember lánya a legjobban fél: 

haj.jpg

Jó lenne azzal vigasztalni magam, hogy lehet, hogy csak ritkulni fog.. bár így lenne.. mindenesetre fura volt beletúrni a samponos hajamba, majd ilyen tincsek tekeredtek erőlködés nélkül az ujjaimra.. 

Állítólag ez a jele annak, hogy erős a kemo és hogy biztosan hat. 

Ha összegezve nézem a mérleget, akkor valóban hat. Pozitívan is, mivel több havi Algoflex forte szedése állt le egyik pillanatról a másikra bőrviszketésekkel együtt. De negatívan is, mert elkéri érte a hajam úgy néz ki.. :/ 

Azért fáj.. :(  

Holnap megyünk fel ismét Pestre. Ismét vérvétel és COVID .. áááááá  Aztán szerdán beültetik azt a bizonyos portot. Ami nekem elvileg sok könnyítést hoz, mert nem kell 125x megszurkálni, nem lesz vénagyulladásom és megmarad legalább az a csöpp 2 db vénám, ha vért kell venni tőlem. 

Szóval a megpróbáltatások folytatódnak. Azért jó lett volna, ha a jövő héten teszik be, mert így plusz 1 hetet kell pátyolgatnom és vigyáznom rá.. De mindegy, hálás vagyok azért is, hogy ennyit is könnyítenek rajtam.. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://limfoutazas.blog.hu/api/trackback/id/tr6715682654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyéef 2020.05.15. 16:12:59

A hajad miatt ne aggódj, a kezelés után kinő újra. Azt hallottam, van akinek erősebb is lesz utána.

MissPositive 2020.05.18. 17:11:42

@gyéef: Bennem még él a remény, hogy csak ritkulni fog.. egyelőre még vállalható.. :) aztán majd meglátjuk...
süti beállítások módosítása