Nagy utazás

Nagy utazás

Kemo 4-5. + PET/CT

2020. június 21. - MissPositive

Sziasztok! 

Elnézést az eltűnésért.. Nem volt kiemelkedő történés a 3. kemo után, szokásos pár napos szenvedés: 2 nap testi, 2 nap lelki. Aztán olyan volt, mintha nem lenne semmi bajom.. A hajam hullik. Továbbra is, de még megvan, és még copfba is tudom kötni. Annyira örülnék neki, ha megmaradna..Legalább csak ennyi.

Viszont a 4-5. kemo vízválasztó volt. A 4. kemoval lejárt az első ciklus, jöhetett a PET/CT ellenőrizni, hogy hatnak e egyáltalán a szerek. Bennem élt egy picit a remény, hogy jól reagálok, és ha jól reagálok, akkor nem kell mind a 12 kezelés. Nos, bármilyen hihetetlen, a PET/CT eredménye konkrétan negatív lett!!!!! 4 kezelés után. Elképesztő... Bár nincs még szakorvosi kiértékelés, de a kemos orvosom így fogalmazott: negatívnak tűnő PET/CT, nincs sehol izotóptól világító nyirokcsomó! Tehát elvileg rendben vagyok. Nagyjából így is érzem magam, mert mikor kimegy a kemo hatása, abszolút jól érzem magam. 

Ettől függetlenül sajnos mind a 12 kezelést végig meg kell kapnom, nincs menekvés. Annyira kiterjedt volt a betegség, hogy ugye a lép is érintett volt, valamint a rekesz mindkét oldala.. 3B stádium, nem játék. Biztosra mennek az orvosok, tűnjön el végleg minden nem odaillő a szervezetemből. Szóval a vége kb szeptember 25. 

Mikor ezt elmondta a doktornő, nagyon elkezdtem sírni. Fogalmazhatunk úgy, hogy talán ez a nap lett a második szülinapom. Ezen kívül még két jó hír is ért, az egyik, hogy mondta az orvos, hogy nem fog kelleni sugár sem a végén, nincs is mire. A másik pedig, hogy nem kell COVID szűrés!! Ez fantasztikus, mert komolyan brutális egy beavatkozás az. 

Azt azért nem szabad elfelejteni, hogy kezdettől fogva a testi gyógyulás mellett (kemo) brutális erővel dolgoztam a lelki gyógyulásomon is. A mentorom segítségével, azt hiszem ez a csoda (mert nevezhetjük annak) 50%-ban az ő érdeme is. A rák alapvetően lelki eredetű (mint minden más betegség is), és lehet hülyén hangzik, de nagyon sok este beszéltem a kis nyirokcsomóimhoz, hogy gyógyuljanak meg mielőbb, megtanultam a leckét és változtatok az életemen. Mert hát van min.. Megértettem sok mindent, megváltozott sok minden. A félelem fogalma is átalakult ez alatt az idő alatt.   

+1 ráadás jóhír: a Bleomicint az 5. kemo alkalmával már nem adták, mert annyira jók lettek az eredményeim. :) Nem gondoltam volna, de kb lefeleződött a rosszullét. Természetesen azok a mellékhatások, mint pl bőrfájdalom, afta, kicsit homályosabb távollátás, időnként émelygés megvannak, de azt hiszem ezek elhanyagolhatóak ahhoz képest, amire számít az ember. 

Nagyon örültem volna, ha 8 kezeléssel július 31-én integetek a kórháznak, de nem így lett. Na nem vagyok telhetetlen, életben maradok és fantasztikus, hogy ennyire jól reagálok mindenre. Imádkozom a hajamért. 

Elkezdtem szedni egy Sámson por nevű hajnövesztő port, elvileg megakadályozza, hogy jobban kihulljon. Sajnos kb 10 napja tudtam csak meg ezt az infót, azonnal meg is rendeltem és jött is. Lehet későn, de jobb, mint soha.. :)

Nos fiúk lányok, lehet ezt az egészet sikersztorinak is elkönyvelni, de nem kiabálom el, mert nincs még meg a szakorvosi vélemény, és nagyon nincs még itt a vége. Szóval maradok alázatos, gyógyulófélben levő és hihetetlenül bizakodó páciens, a végén pedig ráérünk ünnepelni.. :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://limfoutazas.blog.hu/api/trackback/id/tr6715905986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csincsaki 2021.06.23. 22:16:14

Mi lehet veled...? Remélem meggyógyultál.
süti beállítások módosítása